
Petra Dočekalová (*1991)
2006–2010 SUŠ Ostrava, Klasická a počítačová grafika,
2011–2016 UMPRUM, ateliér Tvorba písma a typografie
2020 získala titul PhD.
Je spoluautorkou knih Jaroslav Benda a písmo, Skripty a výlohy a TYPO9010 – České digitalizované písmo 1990-2010. Za autorský a editorský podíl na druhé zmiňované knize, získala v roce 2015 ocenění v soutěži Czech Grand Design. Od roku 2013 je členkou studia Briefcase Type Foundry, kde pracuje na nových abecedách a technické podpoře fontů. Rozhovor pro Respekt

Michaela Karásek Čejková (*1989)
2005–2008 SUŠ Ostrava, obor Užitá fotografie a média
2008–2013 FAMU Praha, Katedra fotografie
Momentálně je fotografkou na volné noze a specializuje se na módní a portrétní fotografii. Ve své volné tvorbě se prezentuje dekorativně stylizovanými konceptuálními obrazy, které jsou budovány skrze fragmenty fotografií. V roce 2019 získala v soutěži Czech Grand Design cenu fotografky roku. Spolupracuje s lifestylovými magazíny Dolce Vita nebo Vogue, s designéry, módními návrháři, či s umělkyněmi, jako je například Lucie Králíková či Tereza Štětinová.

Dana Balážová (*1989)
2005–2008 SUŠ Ostrava, obor Klasická a počítačová grafika,
2008–2014 FAVU Brno, v ateliéru Video (Martin Zeta)
V současnosti působí v uměleckém triu Communite Fresca, které znovuoživuje klasickou techniku fresky a realizuje skrze ni malby v nejrůznějších typech prostorů. Freskovou malbu zároveň chápou jako médium, skrze které by mohl proběhnout smír mezi konceptuálním uměním a veřejností. V roce 2019 se Communite Fresca dostala mezi finalisty Ceny Jindřicha Chalupeckého.

Tomáš Kurečka (*1994)
2009–2013 SUŠ Ostrava, Užitá a umělecká malba
2014–2020 AVU, Intermediální tvorba (Milan Knížák, Milena Dopitová)
Od roku 2020, kdy studium ukončil, se stal Kurečka stabilní součástí českého uměleckého provozu. Ve své současné tvorbě, v níž kombinuje nejrůznější média, často zkoumá minulost, a to zejména barokní doby, aby skrze dekorativně historizující artefakty metaforicky propojoval současné, archetypální a intimní.
Další odkazy:
Diplomová práce Tomáše Kurečky, AVU, text Daniela Kramerová
2022 – Ůčast v komisi malířského bienále Oskar

Petr Adámek (*1989)
2005–2010 SUŠ Ostrava, obor Užitá fotografie a média
FF JU v Českých Budějovicích, Dějiny umění FF MU v Brně
2022 získal titul Ph.D.
Při studiu v Brně se začal zajímat o současný neurovědní výzkum a zaměřil se na oblast lidské percepce uměleckých děl. Na 3. lékařské fakultě Univerzity Karlovy, oboru neurovědy. Momentálně pracuje ve výzkumném týmu Obraz, mysl, mozek v Národním ústavu duševního zdraví v Klecanech. Pravidelně také publikuje v prestižních vědeckých časopisech.

Michal Zych (*1987)
2002–2006 SUŠ Ostrava, Keramický design
2008–2013 Fakulta umění OU, Nová média (Jiří Surůvka)
Žije a pracuje v Ostravě jako grafický designér na volné noze. Ve své volné tvorbě kombinuje environment, video a performanci. Jeho trashové instalace podvratným a vtipným způsobem analyzují témata klasické moderny, či roli umělce v kontextu dnešního světa. Michal Zych je také spoluzakladatelem a kurátorem platformy Kalerie s čupr uměním Saigon, která produkuje výstavy především začínajících umělců.

Václav Buchtelík (*1989)
2006–2010 SUŠ Ostrava, obor Užitá a umělecká malba
2010–2015 Fakulta umění OU, Malba (Daniel Balabán)
Ve svých malbách a kolážích vizualizuje úzkostné vize světa, který je často infikovaný přízrakem dystopického očekávání. To vše se pak odehrává v kulisách složených z fragmentů socialistické estetiky a volných citací ze současné i historické malby. Václav Buchtelík pravidelně vystavuje a jeho dílo je zastoupeno v řadě soukromých i veřejných uměleckých sbírek.